Svatby na zámku

Svatební obřad na zámku Plumlov je dobrou volbou.
Kouzlo plumlovského zámku umocňuje skutečnost, že tato úžasná dominanta je pravidelně svědkem jedné z nejkrásnějších životních událostí – svatby. Pohled na nevěsty, které v těchto prostorách září jako princezny, uchvátí nejen romantiky.
Prostředí však není jediným důvodem, proč si vybrat právě tento zámek. Svatební obřad je každému páru šitý na míru a jejich první společné kroky doprovází živá hudba. S paní matrikářkou lze přitom domluvit i jiný typ hudebního doprovodu.
Již několik let poskytujeme svatební projev šitý na míru, což opravdu jinde běžné není. Snoubenci tak mohou slyšet osobní příběh svého seznámení či své společné plány do budoucna. Touto cestou lze také vyjádřit originální poděkování rodičům a přátelům, které zůstane v srdcích všech přítomných.
Novomanželé mají navíc možnost vyfotografovat se v prostorách celého zámku a vytvořit si tak kouzelné svatební album, plné vzpomínek, které budou navždy hřát u srdce.

Místo obřadu
Obřadní síň zámku Plumlov
Kapacita v obřadní místnosti je 57 osob.
Termíny svatebních obřadů
Oddávací den je pátek. Hlavní svatební sezona je od 1. 4. do 30. 9. Svatbu je však možné (za příplatek) realizovat po celý kalendářní rok.
Příjezd, parkování
Pro novomanžele je možnost parkovat přímo u zámku na vyhrazeném parkovišti (maximálně však 3 auta). Příjezd k zámku nejdříve 15 minut před zahájením obřadu. Imobilní osoby je možné zavést až k zámku a poté přeparkovat mimo prostory zámku.
Přístup do objektu, průběh obřadu
Přibližně 5 – 10 minut před zahájením obřadu přivítá pracovnice městského úřadu snoubence i svatebčany u vchodu do zámku. Oba snoubenci předloží platné občanské průkazy. U občanských průkazů, ve kterých se mění údaje, bude odstřižen rožek. Matrikářka vydá snoubencům Potvrzení
o změně údajů zapisovaných do OP. O vydání nového občanského průkazu snoubenci požádají do 15 pracovních dnů po obdržení oddacího listu. Také svědci předloží platné občanské průkazy nebo cestovní pas pro kontrolu údajů na Protokolu o uzavření manželství.
Samotný průběh obřadu je zcela v režii snoubenců a pracovníků městského úřadu. Stačí navštívit paní matrikářku Markétu Polákovou na Městském úřadě Plumlov a vše dojednat přímo při osobní schůzce.
Fotografování
V obřadní síni je fotografování povoleno. Fotografující osoby pouze prosíme, aby při své práci
do obřadu nezasahovali a nevstupovali do míst, kde stojí snoubenci a oddávající. Při osobní schůzce s paní matrikářkou je také možnost domluvit fotografování v prostorách vysokého zámku. V ceně obřadu je toto fotografování již zahrnuto.
Poplatek
Poplatek za konání svatebního obřadu je stanoven aktuálním cenovým výměrem.
Více info na tel.: +420 582 393 217
Další důležité informace
Je nezbytné, aby všichni svatební hosté respektovali pokyny matriky i pracovníků zámku. V celém objektu platí zákaz používání otevřeného ohně. Zakázáno je také rozhazování rýže v prostorách zámku.
Kontakty
Pokud máte nějaký dotaz, nebo si chcete prohlédnout prostory vysokého zámku určené k oddávání, obraťte se na paní Markétu Polákovou, kontakt:
e-mail: marketa.polakova@mestoplumlov.cz
tel.: 582 393 217, 774 602 168
Czech
English







